8 октомври 2009 г.

Дарение за клуба и още нещо


Клубът се попълни с още един Водещ!

Тези дни в Разград се завърна един стар мой приятел, който цяло лято беше на бригада в САЩ, където продаваше книги.
Той се казва Георги Божинов, а ние с него се познаваме именно покрай играта „Подземия & Дракони”, на която аз го научих да води (той ще води и на откриването!). Георги ми разказа много интересни неща за живота отвъд океана, както сподели за опита си, който е натрупал по време на работата си там. Това, което особено ме зарадва, че той беше донесъл материали за клуба от Америка – цяла чанта книги и игрови ръководства от любимото мое второ издание „Advanced Dungeons & Dragons”. Книгите бяха толкова много, че той лично ми преотстъпи раницата си, за да смогна да ги пренеса всички. Той допълни, че това лично е неговият подарък за бъдещия клуб и аз съм му много задължен, че направо такъв хубав жест. Доста от книгите са от поредицата за „Dragonlance” („Хрониките на Драконовото копие”), а има също и една стратегическа настолна игра с бойни зарове, приключения с Конан Варварина, както и някои ключови ръководства като книга с чудовищата, или наръчник за телепатите в D&D. Благодаря ти, Георги!

И накрая, случи се така, че заедно с Георги, в същия ден, ние посетихме местното общинско радио, където говорихме за откриването на клуба. Получи се интересен разговор с радио-водещата, който скоро ще бъде качен на блога, за да го чуят всички. А засега до нови срещи и не забравяйте – откриването предстои съвсем скоро!

Няма коментари: